luni, 22 februarie 2010

victor.ponta@psd.com

Ponta e victor. A câştigat, adică a fost botezat corect.
Succesul lui la congresul stângii nu a surprins decât neinformaţii. E asta o veste bună? Ar putea fi, câtă vreme partidul social-democrat a renunţat la un şef perdant de meserie. Ar putea fi, dacă de-vanghelizarea mai poate fi imaginată. Dar a câştigat cu ajutorul lui Mitrea, Năstase, a Brazilianului şi a Şobolanului-Rozaliu. Se putea altfel? Nu.
Acesta este motivul pentru care nu am să intru în politică. Fiindcă prefer @ro, decât @com.
Având în vedere cât de repede l-a luat în balon Traian Ungureanu – îmi este totuşi simpatic. Nu că nu aş fi de acord cu condeierul oficial al Cotrocenilor: Victor e cam copilăros. Dar măcar ştie să zâmbească şi să glumească. Şi apoi – funcţia asta grea pune pe repede-înainte ramoleala la om. La sfâşitul mandatului va arăta ca unchiul Dacianei (era să scriu Daciadei).
Dacă am ajuns să votez cu Geoană, de ce nu mi-ar fi simpatic Ponta (poate ca totusi nu ajung sa votez cu el...)?
Îi urez şi eu succes, deşi cred că a început pe piciorul stâng (o fi bine? o fi rău?): maşinile şefilor să nu mai intre în curtea sediului partidului, că dă rău la... televizor. Dar bogăţia nu dă rău la un partid de stânga? Domnia sa câştigă 200000 de Euro pe an, conform declaraţiei de venituri, care este document public. Să fie bine? Să fie rău? Îi mai urez să rămână acolo, la 200000. Fiindcă nu sunt răutăcios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu