joi, 24 septembrie 2009

Maxim 300

Asta propune Băse boborului. Economie la privilegiaţi... "Maxim 300 de parlamentari"!

Intenţiile prezidentului sunt atât de străvezii, încât nu îmi permit să le comentez, având în vedere că blogul meu e citit - aproape - numai de oameni inteligenţi. Îmi permit doar o glumiţă: dacă iese pasienţa, atunci nu vor mai fi niciodată "322"...
A propos de campania care vine... Reţineţi că niciodată un tiran nu s-a cocoţat pe fotoliu fără a fi ajutat; că nu există UN ticălos diabolic, ci O societate decăzută. Şi nu mă refer nici la analfabeţi, nici la lobby-şti. Un bun exemplu am avut astăzi pe sticlă: un ilustru intelectual care considera că Antonescu ar fi coborât nepermis ştacheta comparându-l pe Boc cu un conductor beat ("beţie a guvernării" - preciza liberalul). Şi să nu-mi spuneţi că un intelectual nu pricepe o comparaţie banală...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu